SJUK SAMT AVBOKNING AV RESA!

Hej därute, idag så har jag inga roliga nyheter. Jobbade delad tur på lördag. När jag var hemma under mina lediga timmar så började jag få ont i halsen. Drack honungsvatten och tänkte att det skulle gå över. När jag kom tillbaka till jobbet och satt hos en vårdtagare och skulle resa mig så blev jag ordentligt yr. Sedan kände jag mig allt sämre och sämre. Blev jättesnuvig och kände mig jättedålig. När jag kom hem och skulle gå in i duschen så var det riktigt obehagligt. Hoppades och trodde att det skulle bli bättre under natten, men det blev inte det. Ringde och sjukanmälde mig på söndag. Idag har jag haft jätteont i halsen och känt mig hängig. Blir nog hemma från jobbet resten av veckan för att vi måste vara symtomfria i 48 timmar för att få gå och jobba. Idag så avbokade jag resan till Österrike i samråd med min väninna och vi tänker skjuta upp det ett år om ingenting annat händer. Mina katter håller mig sällskap och det är ju tur det. Nu ska jag bara sitta framför TV:n en stund, sedan får jag gå och lägga mig. Hoppas att ni har det bra ni andra och har hälsan. Ha det gott. See You!

Kommentarer
Postat av: Anita

Stackare.. Krya på dig!!

Svar: Tack för krya på dig hälsningen. Önskar dig en trevlig helg.
Annika

2020-04-29 @ 10:43:21
URL: http://https://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0