PÅSKFIRANDE OCH HELGJOBB!

Hej därute, i helgen jobbar jag. Igår så var jag ledig och då gjorde jag iordning lite påsk mat till mig själv. Det var rostbiff med potatissallad, ägghalvor med stenbitsrom, creme fraiche, lök samt majonäs och vitlök. Sedan hade jag även gjort ägghalvor med räkor och majonäs. Lax hade jag gravat tidigare i veckan och den blev mycket lyckad.
Tidigare igår så gick jag till Kapp Ahl och där köpte jag ett nytt nattlinne samt sockar. Sockarna var så färgglada att man blir glad av att se de.
Men jag var givetvis lite nyttig också och dammsög samt tvättade. Idag så är det 1 vecka sedan Lufsen drog ut 2 tänder. Jag tror ibland att det stramar i såren men det går över också det ser jag på honom. Jag är ledig måndag och tisdag, och då så ska jag färga mig och klippa mig. Längtar verkligen. Önskar er alla en fortsatt trevlig Påsk. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0