TRASIG TV, HÅRFÄRGNING SAMT TANDLÄKARBESÖK!

Hej därute, i veckan så har det hänt mycket. På tisdag var jag till hårfrisören och klippte mig kort och färgade håret. Det var skönt med lite kortare, hade ju tänkt spara till långt hår men ändrade mig.
Sedan gick jag till ett gatukök och köpte mig ett skrovmål. Jag kände mig så mycket gladare när jag hade klippt mig, och jag tyckte att alla om jag mötte var glada tillbaka.
Dagen efter så gick jag och skulle handla på COOP, på vägen tillbaka så tänkte jag att jag skulle slinka in på Eurosko och se om det hade kommit in några nya höstskor. Det slutade med att jag köpte dessa:
Igår när jag kom hem från jobbet och skulle sätta mig framför TV:n så var TV.n död. Det fanns inte ens ström i den och allt var i ordning plus vägguttaget. Då ringde jag till Vidars och bad de skicka någon att komma och försöka laga den, har ju 12 månaders garanti. Idag cyklade jag förbi med serienummer och allt till TV:n plus kvittot ifall de skulle glömma bort mig. Expediten såg märkligt på mig och menade att om han som svarade igår sa att han skulle göra en beställning så gör han det.Men han drog en kopia på kvittot samt fick numret på TV:n så få se hur länge jag får vänta. Idag så hade jag äntligen fått en tid hos tandläkaren för grundlig undersökning samt röntgen och förnyelse av tandvårdsförsäkringen. Den höjdes inte så mycket. Dessutom hade jag varken hål på väg och allt såg normalt och bra ut, Ska få en ny tid om 2 och ett halvt år.Jippi!!!! Annars så har jag dammsugat idag samt skurat golven. Är ledig nu i 3 dagar. Trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0