LEDIG TORSDAG!

Hej därute, idag så gick jag och handlade ingredienser till vegetarisk pizza. Den blev jättegod.
Eftersom jag fortfarande inte fått min TV lagad så har jag börjat pussla igen på slottspusslet som jag köpte under min semester. Mellan 9 och 10 på morgonen lade jag färdigt slottsbilden, så nu är det bara himmel kvar. Lade över handdukar över pusslet för att det inte skulle komma fettfläckar när jag stekte.
Katterna ville också bygga pussel med mig.
I lördags var jag på pingstkyrkans secondhand butik. Då hittade jag en docka som matchar min lampa i vardagsrummet. Sedan bjöd jag mamma på pizza.
Köpte även en ytterkruka som jag tyckte var så fin.
I helgen jobbar jag, önskar er alla en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0