BIOBESÖK!

Hej därute, i torsdags var jag och hämtade ut mitt pass. Det tog inte mer än 4 dagar så var det fixat
I fredags så var jag och lunchade med en före detta arbetskollega, då åt jag kebabkött med 3 olika sorters sallader. I den ena salladen var det linser och det var ju nyttigt. Jag blev väldigt mätt. Efteråt så gick jag förbi Röda Korsets second handbutik, då hittade jag en soffprydnad i form av en morot med armar och ben, jag kunde inte motstå den så jag köpte den. Den passade bra hos mig.
På fredagen var jag även och köpte en poster och ram och satte upp tavlan i hallen, där har jag inte haft något, så det har sett kalt ut på väggen ovanför klösträdet. Så här blev det.
Innan jag gick hem efter lunchen så gick jag förbi biografen, hade ändå inte några speciella planer för lördagen, och då blev jag sugen att gå och se Downton Abbey. Serien har ju gått på TV och detta var en film. Hade ingen att se bion med men jag har gått ensam på bio förut, det är lika mysigt som med sällskap. Jag betalade den via nätet och sedan så gick jag och hämtade ut biljetten.
Här kommer lite bilder från igår då jag besökte bion:
Om cirka en månad så ska jag och den som jag ska åka med boka resan. Jag vill inte avslöja var det blir förrän den är bokad och klar så att allt har gått i lås, men då får ni veta mitt resmål. Ha en trevlig måndag, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0