VÅR TID ÄR NU SAMT PITEÅRESA!

Hej därute, idag så har jag mycket att skriva om. I helgen var jag ju och hälsade på min mamma, och då var vi på Hertsö kyrkogård och tände ljus på pappas grav. Måste bara få lägga ut bilder från kyrkogården det är så vackert där. Det rinner en bäck och sedan så går en bro över.
I måndags lade jag färdigt mitt pussel, det tog mig 5 dagar att lägga.
Igår så var jag på stan med en arbetskollega och åt lunch innan vi skulle börja jobba. Sedan så var vi in på Lindex och då hittade jag en blå mössa som jag passade i som jag ska köpa imorgon då jag får lön. Jag jobbar bara till 12 imorgon, sedan går jag på 10 dagars ledighet. Men först ska jag på tjejträff imorgon. På tisdag så ska jag åka till Piteå och på onsdag så ska jag klippa mig och färga håret. Nu på söndag så är det smygpremiär för Vår tid är nu. Jag och en kompis ska gå dit då, Hedda Stjernstedt och Harald Hamrell ska medverka och prata om filmen, det blir trevligt. Önskar er alla en skön helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0