TREVLIG ÖVERRASKNING!

Hej därute, är fortfarande jätteförkyld. Men när jag skulle friskanmäla mig på tisdag fick jag veta att jag hade blivit beviljad semester denna vecka ut, som jag hade sökt om tidigare. Det behövdes verkligen för jag är fortfarande så förkyld. Fick sedan se att semestern som jag sökt från 28/10 till och med 3 november också blev beviljad idag. Då jobbar jag korta turer 3 dagar nästa vecka och sedan blir jag ledig 9 dagar igen. Det känns verkligen som att jag behöver vila. Idag begravdes en nära släkting till mig. Jag har tänkt mycket på närmaste familjen idag. Kommer att sakna henne. Hon var verkligen glad och positiv av sig. Nu kommer jag aldrig mer få några julkort från henne. De försvinner en efter en, igår var min mamma och såg på bilder på väggen hos mig och blev verkligen nostalgisk.Jag bjöd på vitlöksbaugetter med potatissallad, hemmagjorda köttbullar samt röd lök. Efteråt åt vi kokosbollar. Mums.Tack alla ni som skickat krya på dig hälsningar, det värmde verkligen. Imorgon så ska jag besöka mamma och då ska vi tända ett ljus på pappas grav, sedan skulle hon bjuda på middag. Önskar er alla en skön och trevlig helg. See You!
Köpte mig ett pussel i förrgår, måste ju ha något att göra under semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0