RESAN BOKAD!

Hej därute,nu har jag och min arbetskollega bokat en resa till Bad Gastein nästa sommar. Vi ska bo på Salzburger Hof och där ingår frukost och middag. Vi ska även göra dagsturer, bland annat till Venedig och sedan så ska vi åka en dag till Salzburg och då ska vi bland annat besöka ett slott och man åker linbana dit upp. Sedan så ska vi ju besöka Mozarts födelsehus. Jag har ju varit där en gång men jag åker gärna dit igen.
Annars så var jag och en från kören och såg Vår Tid är Nu. Det var näst intill fullsatt.De bjöd på popcorn och dricka, sedan var Hedda där och Harald Hamrell samt chefen för Sveriges Television och pratade om serien, jag filmade lite grann. Imorgon så åker jag till Piteå och på onsdag så ska jag färga håret och klippa mig. Det blir skönt. Har ju semester en vecka så det är mysigt. Önskar alla en skön dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0