KÖRÖVNING OCH RÖRMOKARE!

Hej därute, i torsdags kväll så var jag och övade med kören tillsammans med andra körer. Vi ska nämligen uppträda med alla körer i Bodens pastorat. Domprosten kommer imorgon till kyrkan. Efter uppträdandet kommer en arbetskollega och plockar upp mig utanför kyrkan. Då blir det sällskapsspel med några andra arbetskollegor. Hon skulle bjuda på något gott, det gör hon alltid. Bland annat toast på fiberbröd och sedan lite grönsaker med dipp. Mums. Idag kom min mamma och hälsade på, hon hjälpte mig att rensa avloppet i köket. Det mesta gjorde jag själv. Sedan så kom en arbetskollega och hälsade på, hon har aldrig varit här. Hon tyckte att det var trevligt. Jag bjöd henne och min mor på wienerbröd och kaffe.
På väg till församlingsgården för att öva med kören. Ikväll så har jag stekt fläskfilé och värmt en färdigköpt potatis gratäng. Till det kokade jag broccoli samt hade kryddig bearnais sås.Nu så ska jag mysa en stund vid datorn och sedan är det bara att tänka på morgondagen. Tänker ha min blåa raka klänning och min rosa kofta till. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg. See You!
Morgonmöte.
Gotti, gotti!
På spaning i New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0