DUNDERFÖRKYLD!

Hej därute, jag har varit hemma från jobbet sedan i onsdags, för jag är dunderförkyld. Några vänner till mig har erbjudit sig att åka och handla om det har varit något som jag har behövt, det är ju snällt. Ska vara hemma imorgon från jobbet också, känner verkligen inte att jag orkar gå och jobba då. Har en tuff vecka framför mig, jag jobbar till helgen dessutom. Men jag måste gå på apoteket och köpa hostmedicin, är så rosslig i bröstet. Jag blöder mycket näsblod, men just nu så har det lugnat ner sig. Maten smakar ingenting men jag tvingar mig själv till att äta. Katterna håller mig sällskap, samt TV:n. Hoppas att ni andra har haft en skön helg, lägger inte ut några bilder idag det får bli en annan gång. Tack för kommentarerna till mitt senaste inlägg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0