UNDERBAR SEMESTER!

Hej därute, i tisdags så åkte jag till Piteå. Det var trevligt, tyvärr var maten inte så god som vi åt men det var jag inte ensam om att tycka. De har stängt vårat favoritcafè i Piteå så det var ju en besvikelse. Det blev lite inhandlat. När jag satt och vilade mig på en bänk i Småstaden kom en kollega som jobbar natt. Det var trevligt. Jag kom hem ganska sent. Här kommer lite bilder därifrån.
I onsdags så var jag och klippte mig och färgade håret. Det blev bra. Sedan så gick jag på Croissent och åt en lunch. I torsdags bjöd jag en vän på tacos och tog med mig alla ingredienser till henne. Det var trevligt och gott.Igår så var jag och hälsade på min mor, och hon bjöd på hemmagjord pizza, sedan åt vi vattenmelonsorbet. Vi var och tände ljus på min pappas grav. Jag tog några bilder på vägen dit för det var så vackert. Idag så ska jag uppträda med kören på en minnesgudstjänst. Imorgon så ska jag steka kycklingfilé och rulla in de med sallad, tomat, gurka, ost och lite dressingar och lägga i tacosbröd.. Har aldrig testat att göra det förut. Man kan sammanfatta min semestervecka som snart är slut att den varit mycket trevlig. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig Allhelgonahelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0