SKÖN FREDAG!

Hej därute, idag så har jag varit flitig och putsat både insidan mellan fönstren och utsidan på köks och vardagsrumsköket. Sedan städade jag. Solen sken och det var inte så många grader ute. Sedan så gick jag till en väninna och lämnade Svensk Damtidning. Har suttit en stund framför TV:n och myst och ätit godsaker. Lady mår bra och jag väger henne varje morgon för att se till så att hon inte ökar i vikt. Jag möblerade lite i köket idag, vilket resulterade i att köket blev större. Tycker att det är roligt att ändra.
En kompis som jag inte träffat på länge ringde mig idag, det var roligt. Hon föreslog att vi skulle ta en fika någon gång. Imorgon ska jag åka till Luleå och möta upp min mamma, vi ska gå och titta på julklappar som jag önskar mig, bland annat en pyjamas. Sedan så ska hon bjuda mig på fika. Önskar er alla en skön helg.
Så här skönt mår Lady.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0