JULFÖRBEREDELSER!

Hej därute, i torsdags var jag ledig för jag skulle jobba helgen. Då bjöd hon som ska resa med mig till Alperna mig på lunch på en kinarestaurang. Sedan gick vi på Inter Sport och tittade på skor. Där köpte hon ett par som hon tänker gå in tills vi åker nästa år. Sedan gick vi på Jysk och där köpte jag en mini ljusstake och då blev jag så sugen på att börja julpynta. Efter Jysk beslöt vi oss för att åka förbi Dollar Store.Där hade de hur mycket julpynt som helst och julklappsförslag. Det blev droppen, så när jag kom hem igen gick jag ner i källaren och hämtade julgranen. Efter mycket bök så fick jag upp den. Hade köpt lite mer julgranspynt, så jag klädde granen samt köpte mer kulor till den för jag tyckte att jag hade för lite. Så nu har jag framme allt, samt nya julgardiner i köket och i sovrummet.
Idag så gick jag en rask promenad till djuraffären och köpte kattsand samt fyra förpackningar kattfoder så nu kan katterna ha det bra. Jag skurade ur kattlådorna när jag kom hem. I fredags så var det ju tänkt att Lady skulle på återbesök. Men med tanke på hur hon mår i dagsläget samt att hon går ner i vikt sakta men säkert som hon ska göra, beslöt jag mig för att avboka tiden. Lady mår hur fint som helst, och är så pratsam och busig och jag vill inte plåga henne i onödan. Så jag bad om att få återkomma. På söndag så ska kören uppträda i stora kyrkan och då ska jag vara med. Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0