BÄTTRE VECKA!

Hej därute, En busig och pigg och pratglad katt är resultatet av att jag bytte foder till katten. Hon äter med god aptit och det är jag tacksam för. Var ju tänkt att vi skulle till veterinären nästa vecka men jag ska boka den till veckan efter. Då kan jag också följa med.Lägger ut bilder från dagen hon var sjuk, samt bilder på hur hon ser ut nu. Ser ni vilken skillnad. Inte samma katt.
Så här ser hon ut idag.
I går så var jag och mamma på Dollar Store och på återvinningen och på återvinningen köpte jag en röd lampa med guldfot, och oj vad jag älskar den. Den ger ett så mjukt sken i hallen. Tidigare i veckan bytte jag även gardiner i sovrummet och det blev också bra faktiskt. Idag var jag och hälsade på en släkting och hon bjöd på te och gott fika. Sedan visade hon böcker som hon har om Venedig och då fick jag ta hem och låna dem. Önskar er alla en trevlig kommande vecka, och tack alla som skrivit kommentarer till mitt förra inlägg. See You!
Lampan som jag köpte igår.
Sovrummet som det blev när jag bytte gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0