TREVLIG FEST!

Hej därute, i fredags hade vi avtackning av personal som går i pension och fest. Det var tacos, glass och snacks och vi var i en hyrd kvartersgård. Det blev många glada skratt, och alla hade det trevligt. Det kändes ändå lite vemodigt för det var sista gången som jag umgicks med mina arbetskollegor eftersom jag har bytt grupp. Men jag trivs redan i den nya gruppen och jag har jobbat med några av de sedan tidigare så det går bra. Här kommer lite bilder från festen:
På väg på fest.
Eftersom jag inte dricker alkohol så blev det Loka crusch med äpple.
När vi åkte hem så var det vacker fullmåne. I övrigt så har jag tagit det lugnt i helgen. Ha det gott och tack alla ni som skrivit kommentarer. Nästa söndag ska jag uppvakta mamma på morsdag. Sedan så ska jag besöka pappas grav. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0