SKÖN LÅNGLEDIGHET!

Hej därute, idag så har jag storstädat lägenheten och renbäddat både i Ladys tält samt min säng. Det har regnat ute, men det gör ingenting. Jag unnade mig en pizza i eftermiddag och nu så ska jag bara ta det lugnt och mysa.
Imorgon ska jag gå på stan och titta på en present till min mamma på mors dag, och sedan på eftermiddagen ska jag hälsa på hos en kompis. Det blir trevligt. Jag har inte sett hennes nya lägenhet. På söndag ska jag hälsa på min mamma, då ska hon bjuda mig på hemmagjord smörgåstårta samt kladdkaka med grädde som hon har gjort. Det blir mums det. I tisdags fick jag en film som jag beställt som heter Dead Man Walking, om en kille som ska avrättas och som får en nunna som sällskap ända fram till avrättningen. Det är en så stark film. Susan Sarandon och Sean Penn spelar huvudrollerna.Man får även träffa anhöriga till offren i filmen. Den är sevärd. Önskar er alla en trevlig helg och tack alla ni som skrivit kommentarer. See You!
Renbäddat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0