PLANERINGSDAG!

Hej därute, idag jobbade jag till 12 och sedan så hade jag halv planeringsdag med jobbet. Vi åt på Norrigården först. Det var väldigt gott. Idag bjöd de på panerad fisk ,med mos eller potatis. Sedan så har de ett salladsbord med olika saker som är helt ljuvliga.
Sedan så hade vi planeringsdag. Det var trevligt att sitta och samtala med de nya arbetskollegorna. De flesta kände jag sedan förut. Vi fick bland annat stå längst framme och göra en presentation om oss själva. Jag berättade bland annat att jag är engererad i att försöka rädda isbjörnarna från utrotning, det tyckte de övriga lät intressant. Sedan fick vi morotskaka med kaffe eller te. Vädret var varmt och soligt.
Imorgon så blir det tacos med gamla gänget från jobbet. Det ska bli trevligt. Sedan så är jag ledig lördag och söndag, det blir skönt. Får se om man kan sola lite i solsängen, de har lovat 19 grader varmt. Sedan så har jag tvättstuga. Önskar er en trevlig helg och tack för kommentarerna.Avslutar med att lägga ut lite kul bilder på mig själv som 3- åring. Tittade ju på diabilder i helgen. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0