MELODIN SOM KOM BORT!

Hej därute, i söndags eftermiddag gick jag in en snabbis på Kapp- Ahl och fick syn på en så söt sommarklänning. Provade storlek 44 och tog den på öppet köp. Tog lite bilder med mig i den:
Men det visade sig att vilken storlek jag än provade dagen efter så var den för vid i bysten, så jag fick pengarna tillbaka, jaja. Det var roligt så länge det varade. På lördag åker jag till Luleå och fikar med mor på stan, då föreslog hon att vi skulle titta på en annan klänning till midsommar på Cubus, där får jag även rabatt. I förrgår låg Lady och Lufsen tätt intill varandra som de brukar göra ibland.
Igår så uppträdde jag med kören,det var ett melodiquizz. Det bjöds även på fika. Det var uppskattat.
I väntan på att få börja uppträda med kören.
Kladdkaka med mango och vispgrädde. När jag kom hem så kurade jag ihop mig i soffan och såg på Leif G W Perssons mordfall. Då kom Lady en stund och lade sig i mitt knä.
Idag fikade jag gott på jobbet.
Imorgon börjar jag 17 och får sova ut. Skönt. Tack alla som kommenterat mitt förra inlägg. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll. Nu är det soligt här, men det haglade vid 16:30. SeeYou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0