FREDAG OCH HALVA ARBETSHELGEN AVVERKAD!

Hej därute, vacker sol och blåst i 10 sekundmeter. Har haft långkalsonger och vantar och mössa till jobbet plus tjock kofta.Det har gått bra på jobbet. I onsdags så var jag ju ledig. Hade först inte tänkt städa, tror ni jag kunde låta bli. Nä, jag dammtorkade, dammsög och vaskade.På tisdag eftermiddag låg jag i min solsäng och hade det skönt.. Onsdag satt jag också och mumsade i mig en massa snacks godis och dricka. Satt även och såg Grabben I Graven Bredvid och tittade i min stjärnkikare. Då började det kännas lite rått i luften. Igår var det däremot väldigt kallt. Och i morse då jag cyklade till jobbet så var det 2 minusgrader. Ja, ja. Bakslag är ju vanliga, särskilt här uppe. Om 7 veckor går jag på semester. Har semester vecka 26, 27 och 28. Men jag tar hellre lite kallare än förra sommaren. Får problem med hjärtat när det är olidligt varmt. Förra sommaren låg jag 2 veckor med undantag för 2 dagsresor. Det var hemskt. Jag borde kanske flytta till Svalbard istället. Katterna har det skönt och Lady har börjat gå ner i vikt. Jippi!!!!. Önskar er alla en trevlig helg och tack för kommentarerna. See You!
Kände mig lite trött och sliten på onsdag kväll trots ledighet.
Lite bilder sedd genom min stjärnkikare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0