ÅSKA OCH NYA TIDER!

Hej därute, tack för alla kommentarer om klänningen det var trevligt. Skulle ju åkt till Luleå och fikat med min mor i går men det blev inställt. Istället så har jag bara varit hemma och vilat. I morse tittade jag på gamla bilder på väggen. Det är roligt att titta på kort även på mamma och pappa när de var nygifta och innan jag fanns. Sedan satt jag och såg färdigt DVD boxen med salt kråkan som jag hade beställt och fått i veckan.
Jag 3 månader gammal på besök upp till Norrbotten för att träffa mormor och morfar för första gången. I morse vid 7 tiden vaknade jag av världens åskmuller. men det var bara en gång sedan har regnet öst ner, och det ska bli mer regn till veckan. Men det är skönt tycker jag för då åker all gammal snö. På onsdag nästa vecka flyttar jag och några till från min grupp till en annan för kommunen har omorganiserat. Det är för att det ska vara geografiskt närmare vårdtagarna. Känns deppigt att mista de andra arbetskollegorna, men det är skönt att några från gruppen följer med. Nu så ska jag bara ta det lugnt och invänta morgondagens jobb. Det är mysigt att vara inne när det regnar. Önskar er en trevlig vecka. See You!
Lufsen tycker att det är mysigt när det regnar.
Mina frukostar innan avfärd till arbetet, oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0