NY TV!

Hej därute, på torsdag nästa vecka kommer det någon från Vidars och hämtar min gamla tjock TV och kommer med den nya som jag köpt i dag. Det ska bli skönt med större bildskärm än den jag har nu. När jag och mamma promenerade till butiken blåste det väldigt kallt och var väldigt halt, men det var vackert och soligt. Nu ser man fortfarande av dagen vid 18 tiden när man tittar ut genom mina fönster. Mormor hade köpt en ny leksak med kattmynta som katterna tyckte väldigt mycket om. De slogs om vem som skulle ha den. När vi kom hem från butiken så gjorde jag varma smörgåsar i smörgåsgrillen. Det blev smaskens, och när mamma kom så bjöd jag henne på cocosbollar och filmrullar med mintsmak.Det blev uppskattat. Igår sjöng jag med kören och det kom ganska mycket folk till gudstjänsten, man fick fika om man ville men jag åkte hem med en gång för jag var trött och hungrig. Ikväll så ska jag titta på Andra Chansen i Melodifestivalen, och imorgon bitti ska jag kliva upp vid kvart i åtta och bänka mig framför TV:n och se Vasaloppet. Det är alltid något speciellt. Ha det gott. See You och tack alla ni som skrivit kommentarer, det är roligt.
Snön yrde men det blev sol till sist med bara några minusgrader.
Så här slut var Lady och Lufsen när mormor åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0