MIN NYA TV!

Hej därute, i måndags förmiddag så gick jag till Vidars och beställde en TV och det blev en 40 tums platt TV. När jag skulle jobba på kvällen så började jag känna mig yr och började matt svettas. Försökte hålla humöret uppe, jag hade en introduktion med mig som ska börja jobba inom äldreomsorgen. Men vid 21:30 skickade en arbetskollega hem mig för hon såg på mig att jag inte mådde bra. Så jag skyndade mig hem. Kände mig dålig redan på fredag kväll men på lördag hade det blivit lite bättre. När jag lade mig på sängen så snurrade det och jag kände mig förkyld. Svettades jättemycket och mitt i natten var jag jättedålig. Ringde och sjukanmälde mig på tisdagen.Sedan har jag varit sängliggandes igår och i tisdags. Var och nöd handlade kattmat till mina kids idag på förmiddagen så att de har mat över helgen. Jobbar helgen och måndag, tisdag nästa vecka så jag tar det lugnt idag och imorgon också. I eftermiddags kom de med min nya TV. Blev tvungen att stänga in katterna medan killen var här. Ha det gott och tack för kommentarerna. See You!
Kattmat inför helgen.
Den här TV.n hade jag och mitt ex i husvagnen. Har även haft en 28 tums bildrörs TV i vardagsrummet.
Den här nya TV:n är en 40 tums platt-TV. Det blev lite skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0