LEDIG I 9 DAGAR!

Hej därute, idag är det 2 plusgrader ute och mulet. Min mamma kommer vid 11 tiden och då ska vi först fika och sedan gå till Dollar Stores för det var något som hon skulle handla där. Igår så jobbade jag till 12 och sedan gick jag på 9 dagars ledighet, det är skööönt!!!!!. I morse sov jag ut innan jag steg upp och åt frukost. Igår kväll så såg jag mycket filmer och program från min nya TV. Bland annat Livet från den ljusa sidan från -97. Det är en bra komedi med ett budskap om hur man kan förändras som människa genom mötet med andra samt olika omständigheter. En låt som spelades i filmen har jag sökt på Spotify i flera år men inte hittat. Men igår kväll fann jag den, gissa om jag blev lycklig. Jag har målat mycket på min Alp tavla igår, när den är färdig så ska jag rama in den. Jag får fota den och lägga ut den här på bloggen. Längtar så mycket efter sommaren. Igår när jag såg på Vi på Saltkråkan så kom jag bara ihåg samma sommar som pappa hade dött. Då åkte jag med släktingar ut till några öar i Luleå Skärgård, jag vet att jag har lagt ut de förr men jag kan inte låta bli att lägga ut de igen, det är så fint med Skärgård. Med risk för att bli tjatig lägger jag ut lite fler gamla sommarbilder.På tisdag åker jag till Piteå, det blir roligt, då får jag fota lite bilder och lägga ut lite nytt. Ha en skön helg alla. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0