MIDSOMMARAFTON!

Hej därute, det har varit en skön midsommarhelg. Hoppas att ni andra också har haft det. På midsommarafton jobbade jag till klockan 12. Sedan lämnade jag alla saker som min vikarie skulle ha under min semester. Sedan åkte jag ut till min mammas stuga. Där bjöds jag på god middag.
 
 
Jag hade köpt mig en midsommarklänning.
Smycket hade köpt till midsommar på Ur och Penn.
Min moster bjöd på god kycklingsallad och bål som hon hade gjort själv. Alkoholfri förstås.
Till efterrätt bjöd hon på smulpaj med marsansås. Som bara hon kan göra den. Mums.
 
Lady och Lufsen var också fina till Midsommar.
 
 
Tidigare under veckan så var jag och en annan kompis och firade en som fyllt 30. Hon bjöd på goda tårtor som hon hade gjort. Sedan var jag på Tupperwareparty på torsdag. Igår så målade jag färdigt min tavla. Den blev jag jättenöjd med,
 
På midsommardagen ställde jag mig och bakade mjukbröd. Det blev 20 stycken.
 
Imorgon kommer min mor och på onsdag ska jag äta med 2 arbetskollegor. Nästa vecka blir det Storforsen samt åka med katterna till Evidensia i Gammelstad. De ska göra en snabb koll i munnen och sedan blir det munsanering i oktober  samt vaccinationssprutor. Idag är min första semesterdag på 3 veckor det ska bli så skönt. Ha det gott och tack för alla kommentarerna. 
See You!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0