ARBETSHELG OCH AVLOPPSRENSNING!

Hej därute, i onsdags då jag var ledig klippte jag mig, samt gjorde 2 nya maträtter. 1 med fläskfilé och en fiskrätt samt en cheesecake med blåbär.
På torsdag åkte jag ut till min mammas stuga och då var det kallt och blåsigt. Tog ändå lite bilder från landet.
I fredags skulle jag rensa avloppet innan jag skulle och jobba, och jodå det var verkligen mycket dynga som hade fastnat i rören, tog till och med bort röret från väggen. problemet var bara att jag inte lyckades skruva tillbaka röret. Klockan tickade och jag skulle börja klockan 17. Halv tre började bli desperat och ringde vänner och frågade om de kunde komma och hjälpa mig men de kunde inte. Då sprang jag ner till grannarna och provade ringa på och hörde om någon var hemma som kunde hjälpa mig. Till slut öppnade 1 kille och följde med mig upp, jag förklarade situationen, och han gjorde ett försök. Hade försökt nå Bodenbo men inget svar. Efter 2 minuter hade han enkelt skruvat fast allt. Jag gav honom en kram och sa att han var guld värd. Sedan var det bara att äta och fara till jobbet igen. Där hade jag tur. Idag har jag unnat mig ett skrovmål på Frasses, och när jag satt där så var det en tjej som visade sig ha samma problem med sina tänder som jag. Det kändes skönt att veta att jag inte var konstig som har mina smärtor. Imorgon så ska jag sova ut ordentligt och bara njuta av min ledighet. See You och tack för alla kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0