VARMT VARMT OCH ÅTER VARMT!

Hej därute i govärmen, igår så fick jag ju löning så då gick jag på Jysk och köpte ett påslakanset som jag spanat in på länge. Sedan gick jag in på en elaffär och köpte denna taklampa, vad säger ni om den?
Idag så var jag och inhandlade marinerad fläskfilé samt potatissallad. Stekte upp den när jag kom hem och gjorde lite matlådor. Sedan så köpte jag matjesill och det ska jag äta till middag imorgon. Katterna mår inte så bra i värmen. Blötte en handduk och lade på Lady, det tyckte hon var skönt.
Igår morse då jag klev upp och skulle äta frukost så var det 26.5 grader inomhus, och då hade jag haft fördragna persienner samt fläkt på hela natten. Nu får det gärna komma lite regn tycker jag. Imorgon så har jag tvättstuga och sedan så ska jag göra en kycklingryta i matlådor. Hade ju köpt en matlåda med smurfar på från ett tupperwareparty så den kom väl till pass idag.
. Det var allt för denna gången folks. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0