PUSSEL OCH VETERINÄRBESÖK!

Hej därute, de senaste dagarna har varit innehållsrika. I lördags köpte jag mig ett pussel på LEKIA på tusen bitar. Det var ett danskt slott som såg så fint ut. Fick nästan lust att promenera in i pusslet.
Så här blev det idag när jag pusslat färdigt. Kändes verkligen vemodigt att riva det, men jag skulle ju använda bordet till annat.
Fick mig en ny blandare också, det var verkligen behövligt. 
Köpte lite rostbiff och potatissallad också i veckan. Igår så var jag till veterinären med katterna, det var däremot inte så roligt. Fick veta att Lady ligger farligt nära till att få diabetes. Men jag fick ett torrfoder och sträng diet. De ska bara få 35 gram 2 gånger per dag i en månad. Sedan ska jag minska några gram. Lady måste gå ner minst 2 kg, och de sa att jag förkortar Ladys liv drastiskt om jag inte följer dieten. Och det vill jag ju inte. Busar mycket med de för att hjälpa viktnedgången.
Önskar er en skön helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0