DEPRIMERAD!

Hej därute, idag har jag en verklig deppdag med stort D. Funderar över Ladys hälsa, ska ju dit igen i augusti till veterinären. På förmiddagen satt jag och såg första avsnittet för säsongen av Poldark som jag missat. Det var ett väldigt känslofyllt avsnitt och jag som inte brukar börja grina när jag ser film satt och storbölade mellan varven. Lady låg bredvid mig i soffan. Imorgon börjar jag jobba igen, känner ångest inför det. När jag varit på affären och handlat stod de och sålde jordgubbar utanför, så jag köpte mig jordgubbar och tog med mig hem. Igår så åkte jag till hamnfestivalen i Luleå och där köpte jag bland annat Langos och det har jag inte ätit på minst 10 år. Sedan gick jag in på Smedjan och då ropade de ut i högtalaren att de skulle stänga om 10 minuter, men jag skyndade mig in på Cubus och köpte en mysdress på reapris. Jag kan ha den och den är skön. Det var väldigt mycket folk på marknaden.
 
I lördags var jag i mammas stuga och skurade husvagnen på utsidan. När jag skulle hem och ställde mig på busstationen så hörde jag någon som skrek och gormade och det började samlas mycket folk på parkeringen. En stund senare kom en civilpolis med pikeébuss och drog ut mannen som bråkat och som att i en bil och brottade ner honom. Sekunden senare kom det en polisbil med sirener och blåljus och parkerade i närheten. Det var väl 2 stycken i den bilen. När jag klivit på bussen och den svängde förbi polisbilen kom 7 poliser till springades till platsen. Vet ej om killen var drogpåverkad eller beväpnad. Det blev då dramatiskt. Här kommer det lite bilder från mammas stuga iallafall.
 
 
Mammas blomsterrabatt.
Jag lade färdigt mitt pussel igår förresten. Jag har slagit personligt rekord, på 2 veckor har jag lagt 
2 st 1000 bitars pussel. Trodde inte att det skulle gå så fort. Så här blev det.
Lägger ut bild på slottet i Danmark igen, för det slottet har jag nästan lust att besöka någon gång.
Önskar er alla en skön vecka som kommer, jobbar nästa helg. Skönt att få göra bort den. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0