SKÖNA MÅNDAG!

Hej därute, är äntligen ledig efter en tuff arbetshelg på många sätt. Att jobba i 25 till 28 graders kyla är inte så skönt även fast man skyddar ansiktet och klär sig mot kylan så gott man kan. Hoppas att det kommer lite snö nu i veckan. Har kokat fisk åt katterna idag, var bara ut en snabb sväng på affären och handlade. På fredag innan jag skulle jobba helg, så gick jag och lunchade med en arbetskollega. Jag bjöd henne på pizzan för hon har skjutsat mig några gånger till och från jobbet när vi har jobbat samma turer. Har köpt en film från CD.ON . Det är olika sagor skrivna av Beatrix Potter, och då är det dansare från kungliga engelska operan som har klätt ut sig till olika djur. Vacker musik till och fina kläder.Ikväll så ska vi börja sjunga i kören efter juluppehållet, det blir roligt. Hoppas att ni har haft en skön och mysig helg. See You!
Har ätit hamburgare till lunch som jag stekt själv.Det var mums.
Fjäsk
Men vad gör man inte för sina djur.
I väntan på fisk
Igår när jag kom hem från jobbet så smet jag in på pizzerian och köpte en pizza. Den var så god.
Visst lyser lampan fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0