SAKER SOM JAG KÖPTE I STOCKHOLM!

Hej därute, lovade ju att lägga ut bilder på saker som jag inhandlade i Stockholm. Håll till godo.
En handväska i form av ett kattansikte.
En nyckelring från Buskowskis
En väska till
En glob med snö och melodi till med isbjörnsmamma med ungar.
En bok med Katten Gustav inom sporten.
En ask med läppglans, läppliner och läppstift.Får fota innehållet en annan gång.
En kanin som lutar sig mot en morot. Det man handlade gick till välgörenhet.
Köpte även en tunika som gick i blått och var snygg i en butik i Gamla Stan, jag får lägga ut den senare. Pengarna där gick också till utsatta i Nepal. Köpte även en sak till mamma som tack för att hon tagit hand om mina katter när jag har varit borta, de pengarna gick även de till välgörenhet så det var ju bra.De sakerna var gjorda av återvinningsmaterial. Det fanns väldigt fina saker där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0