MITT HEM ÄR MIN BORG!

Hej därute, i fredags så städade jag ut julen här hemma. Men först så gick jag på återvinningen och köpte mig 2 nya fönster lampor.Det kostade inte så mycket och jag ville gärna ha 1 lampa i varje fönster nu när det är så mörkt ute.
Den här lampan hängde jag i sovrummet.
Fönsterlampan i köket är lite rund men avger ett mysigt sken tycker jag.
Så här blev det i vardagsrummet. Igår så åkte jag till min mor och då blev jag bjuden på fika och på tacos. Efter fikat klippte jag mamma, sedan så satt jag och såg på skidor en stund innan mor gjorde i ordning middagen.Vi satt även och bläddrade igenom gamla foton, det var roligt. Fotade av några stycken.
Jag tycker allt att jag ser lite busig ut.
Min förra katt som bodde hos mina föräldrar när jag flyttade ner till Stockholm. Hon blev 14 år.
En räv som smög runt knuten i mammas och pappas stuga. Den var inte folkskygg.
Jag 1 år.
Uppdukat för tacos det är bara den som fattas, men den kom den också.
I morse då jag hade sovit färdigt, vid 9 tiden, så gick jag ner med julgranen och tog bort resten av julsakerna. Medan jag städade kom jag på idén att istället för att ha en massa skokartonger liggandes lite överallt som samlar damm där Lady brukar sova, så ville jag samla en bädd på en plats. Vilket resulterade i att jag gick på Lekia och köpte mig en borg i tyg som inte är så stort utan ryms i mitt sovrum. Den ger skydd samtidigt som det finns plats för katterna att sträcka ut sig. Jag blev så nöjd så.Har lagt ut madrassen som jag hade liggandes på golvet i sovrummet plus några filtar. De stortrivs. Ska bli spännande att se om de sover där inatt eftersom båda brukar sova tillsammans med mig nattetid.
Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0