HELA VECKAN LÄNGTAR JAG TILL FREDAG!

Hej därute, så var det äntligen fredag. I morgon kommer min mor på besök, då ska vi gå och titta på lampor på återvinningen. Sedan så har hon bakat god limpa med farinsocker som vi ska doppa till kaffet. På söndag så ska jag och några till spela sällskapsspel och ha det trevligt hos en före detta arbetskollega. Idag så slutade jag 12 och det var plusgrader när jag gick hem. Har städat lägenheten och nu så ska jag bara mysa och se på TV och lyssna på musik.I måndags och tisdags så var Lufsen dålig i magen, då fick jag rengöra honom vid tvättstället. Då satt Lady på toalettstolen och tittade och funderade vad jag höll på med. Lufsen jamade och var ängslig, men jag var ju tvungen att tvätta av honom. Då bet Lady mig i armen som om hon ville säga att jag skulle sluta med Lufsen, hon ville skydda honom. Det var ju gulligt. Hon bet inte hårt men ändå tillräckligt så att det kändes.Önskar er alla en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0