FULL RULLE!

Hej därute, i helgen var min mor på besök. Då gick vi bland annat till Röda Korset.. Fann både en ny tekanna med gräddkanna. Jag och blått ni vet. Min tesil passar precis i kannan.
Sedan så fick jag syn på en bordslampa i forma av en sköldpadda, jag kunde bara inte motstå den. Visst är den söt:
Annars så har jag jobbat dessa dagar. Idag så har jag varit ledig för jag jobbar i helgen. Då passade jag på att städa samt göra färdiga matlådor med köttfärssås, köttbullar samt fiskgratäng. Just nu är det väldigt kallt - 20 grader. BBrrrr. Men bara man klär sig ordentligt så går det ju bra. Tack alla för era kommentarer, önskar er en trevlig helg. See You!
Jag ryms minsann också i tältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0