ETT NYTT ÅR!

Hej därute, på nyårsafton jobbade jag till 12, sedan var jag hos en väninna och åt nyårsmiddag med några andra vänner. Det var trevligt. Sedan jobbade jag till 12 igår och idag har jag varit ledig. Igår så blev jag sugen på att göra smörgåstårta, hade tänkt göra mig en liten men det blev en stor. Jag satte kräftost i botten, sedan satte jag gurka, pepparrot, räkor samt gräddfil och majonäs i det andra lagret. Sista lagret innan taket satte jag pickles. på tub Jag har skänkt bort smörgåstårta till vänner och bekanta. Resten har jag frusit in. På nyårsafton satt jag uppe och såg 12 slaget på Skansen, men även Grevinnan och Betjänten. Tack alla för kommentarerna som ni skickat, även Eva. Nu jobbar jag bara 2 dagar till 7 till 12, sedan är jag ledig 3 dagar. Det ska bli skönt, då ska jag ena dagen äta hos min mor och en dag ska jag städa ut julen.Men vill vänta med det en vecka till. Ha det gott. See You!
På väg att bli en smörgåstårta.
Färdig.
Nam, nam. Kan ju avslöja att efter jag hade fryst in bitarna, skulle jag spara en bit till idag. Då hade jag varit så alert igår kväll att jag även frös in den biten. ( Måste ha varit väldigt trött). Så det fick bli pizza istället. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0