ÄNTLIGEN LEDIG I 3 DAGAR!

Hej därute, idag har vädret varit väldigt kallt med isande kyla, det har gjort ont i ansiktet på ställen som man inte har kunnat skydda. Lufsen jobbar precis i detta nu frenetiskt med att försöka få fram mina små hörlurar som han råkade se mig ta fram ur min handväska när jag rensade den. I måndags så fick jag ju en film som jag hade beställt och den är jättebra.Vacker musik och bra dansare. I helgen så ska jag göra något jätteroligt, men avslöjar inget förrän måndag förmiddag. Då blir det mycket bilder och ett intressant inlägg.Lägger ut lite sommarbilder så här i bistra vinterkylan och önskar er alla en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0