TREVLIGT BESÖK!

Hej därute, jag har varit borta från bloggen men det beror på att jag har jobbat helgen. Jobbar alltid 4 dagar när det sker med långa turer. I onsdags, dagen efter sjukhusbesöket så var jag och köpte fikabröd för jag skulle få främmande på kvällen. Hade ju tänkt bjuda på vegetarisk lasagne men kände mig så jättetrött så det blev att vi träffades utanför en sushibar när hon hade slutat istället. Jag köpte äppel och choklad munkar och lite snacks. Efter vi hade ätit och fikat så såg vi en film, hon tyckte att hon kände sig som hemma, det var ju ett gott tecken. Helgen har flutit på bra, jag har tagit det väldigt lugnt och försökt att inte stressa. På onsdagen fick jag även mitt mobil fodral som jag hade beställt från phone life. Det är körsbärsblommor på det. När jag var och handlade fika så gick jag förbi Gilla Kreativ och köpte en tavla med färg där man färglägger efter nummer. Det är jätteroligt och avslappnande. Jag köpte ett alpmotiv med mycket blommor och alper i bakgrunden. Har hunnit måla ganska mycket.Det ser proffsigt ut när man börjar färglägga. Idag börjar jag 3 och resten av veckan går jag till 5 och 4. På lördag kommer mamma på besök, då ska jag titta och köpa en ny TV. Är verkligen i skriande behov av det. Igår så sjöng jag med kören, det var trevligt. Kan inte vara med så ofta på grund av det nya schemat. Men på fredag så ska vi uppträda med kören i stora kyrkan här i Boden. Det blir trevligt. Hoppas att det kommer mycket folk. Nu så ska jag göra bort att städa för veckan, och sedan ska jag gå en sväng på stan. Önskar er alla en trevlig vecka och tack för kommentarerna. Ha det gott. See You!
Gick på Le Croissant på lördag när jag jobbade delad tur.
Denna lilla kycklingen gjorde jag för någon vecka sedan. Den gör mig glad, så den får stå i mitt köksfönster ända tills påsken har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0