TANDLÄKARBESÖK!

Hej därute, idag så har det varit redigt kallt ute, så även när jag jobbade helgen. Idag så har jag varit och klippt mig samt varit hos tandläkaren och filat ner en kindtand uppe som har skavt och orsakat sår, även gjort att ett sår som jag fått mellan tänderna på grund av för hård tandborstning inte velat läka som det ska. Efter tandläkarbesöket så gick jag och handlade lite ingredienser till en gryta som jag ska göra imorgon. Kokade fisk till katterna idag och det blev de glada över. I helgen får jag besök och då ska vi gå ut och äta pizza. Då ska jag även ta i tu med att skotta min balkong, det har kommit lite väl mycket snö där. Bäst att hålla undan så att jag inte till sommaren när jag ska sola på balkongen plötsligt hamnar nere hos grannen, tror inte att hon skulle bli så glad.Får väl fråga om hon har kaffe.Önskar er alla en trevlig torsdag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0