TANDHYGIENISTEN!

Hej därute, idag så var jag ju till tandhygienisten, då skrapade hon bort lite tandsten, hon tyckte att tänderna såg bra ut. I slutet av Mars så ska jag på kontroll om jag har hål. Igår så var det väldigt varmt här i Boden och solen sken. Inatt så blåste det kraftigt och katterna var lite skraj. Men fram på morgonen så hade det lugnat ner sig. Solen skiner och det är 5 plusgrader. ( Vilken skillnad från för 2 veckor sedan) då vi hade mellan 25 och 28 grader kallt. När jag kom från tandhygienisten så hämtade jag min dramat och promenerade till Vacker Tass och köpte 2 påsar kattsand plus 2 kg torrfoder. Imorgon ska jag och mamma gå i affärer i Luleå samt unna oss lite gott fika. Till middag i kväll så ska jag bara äta havregrynsgröt, lätt och gott. Lady och Lufsen njuter verkligen nu när det är soligt. Det dröjer nog inte många veckor förrän han jamar och ska ut i sele. Då får jag också lite frisk luft. Trevlig helg. See You!
Skönt i solen
Jag ger upp.
Fredagsfirare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0