JOBBARHELG!

Hej därute, tack alla för era kommentarer om mina saker som jag köpte i Stockholm. Hade ju inte lagt upp tunikan men den ska jag lägga ut i detta inlägg. Sedan så har jag fotat innehållet i mun asken. Har varit hemma från jobbet tisdag och onsdag, blev så hängig på måndag kväll och yr med värk i kroppen. Det hade inte blivit bättre på tisdag morgon. Efter det så har jag bara tagit det lugnt. I helgen jobbar jag samt måndag och tisdag. På onsdag så ska jag till tandläkaren för att höra om jag måste slipa ner mina bakre tänder i övre gommen. De skaver när jag pressar tänder på dagarna och då blir det lätt sår. Ändå tycker jag att det har blivit bättre. Vi får se vad de säger. Lägger ut lite bilder på mina katter bland annat, önskar er alla en trevlig helg i kylan. See You!
Utsikt från mitt köksfönster igår eftermiddag, tyckte att det var så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0