FEST!

Hej därute, i fredagskväll ringde en arbetskollega till mig och frågade om jag hade lust att komma förbi henne och äta gott och prata och ha det trevligt. En så kallad spontanfest. Jag tackade ja, tyckte att det var väl desamma att umgås med några vänner en fredagskväll än att sitta ensam och uggla. Det är jag ju oftast. Så jag bytte om till tunikan som jag köpte i Gamla Stan och sedan så knallade jag iväg. Efter lite mobilsamtal om var hon bodde och hjälp från omgivningen hittade jag till slut. ( Jag hade adressen). Det blev väldigt trevligt. Vi blev 6 st från jobbet. De bjöd på pizzor som de hade beställt. Jag drack Pepsi som de hade eftersom jag inte dricker alkohol. Jag kom dit vid 7 tiden och jag fick skjuts hem av en av arbetskollegorna kvart i 11. Så jag blev ju en stund.
Lufsen strax innan jag gick till festen.
På väg.
Innan festen passade jag på att skotta min balkong. Gick ner och ringde på hos grannen och förvarnade om att det skulle falla mycket snö nerifrån mig, som jag kastade långt över balkongräcket så det inte kom till grannen. På lördag kom min mor, då passade jag på att frosta av frysen, sedan så gick vi och åt en pizza.
Igår så storhandlade jag och sedan så gjorde jag Flygande Jakob och en fiskgryta. Så nu har jag färdigmat så det räcker resten av månaden. Jag har ju gjort annan färdigmat också så jag får lite variation.
På fredag så ska jag besöka tandhygienisten, det var tydligen mycket tandsten, men å andra sidan så är det 6 år sedan jag behövde besöka en tandhygienist sist så då kommer jag få ett vackert Stomatol leende efteråt. Det känns alltid skönt när man varit och storstädat tänderna även om det inte är så illa som det låter. Annars så har jag inte några speciella planer inför nästa helg då jag är ledig 3 dagar. Önskar er alla en trevlig vecka. Får väl skriva på fredag och berätta hur det gick hos tandhygienisten. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0