PAKETINSLAGNING!

Hej därute, idag så har jag varit ledig, och det var skönt att sova ut på morgonen. Vid 10 tiden så gick jag på stan och inhandlade små julklappar till mina gäster på söndag. Sedan gjorde jag bort att handla till min mor. Det var riktigt vintrigt ute. På eftermiddagen så gick jag och klippte mig, sedan gick jag förbi en grill och åt ett skrovmål. Det var långa stunder bara jag som satt där så det var skönt.
Jag har handlat allt inför främmandet som kommer på söndag. På lördag ska jag gå på en marknad bland kyrkstugorna här i Boden.
Jag köpte förresten en söt figurin till mig själv när jag handlade julklappar. Sedan skojade lite inför kameran och tog på mig tomteluva och en röd klänning. Ser ut som tomtemor.
Önskar er alla en trevlig vecka. See You!
Paketen till söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0