KÖRSÅNG OCH DOLLAR STORE!

Hej därute, i veckan så jobbade jag bara 3 dagar för jag var ledig måndag och tisdag. I onsdags fick jag lön, och då gjorde jag 2 fynd. Det ena fyndet var en tomte i släde som dras av renar med lampor på. Katterna bet ju sönder dekorationen till min julgran med tåg, så jag ser det här som kompensation.
Det andra fyndet var på Kapp- Ahl. där hade de 30 % rabatt på tröjor, och då fick jag syn på en svart t- shirt med min favorit på, Marie Antoinette. Frankrikes sista drottning. Jag har ju läst mycket om Franska Revolutionen samt varit i Conciergeriet i Paris där hon satt fånge innan hon skulle avrättas. Så jag blev glad. Jag använder den flitigt.
På måndag kväll efter körövningen så gick jag till COOP och köpte presentpapper och slog in tomma paket och lade under granen. Jag tyckte det såg så mysigt ut. Det ska vara som dekoration.
Igår var jag och mamma och min moster på Dollar Store och återvinningen. Där gjorde jag lite fynd, bland annat så köpte jag julkort. Idag så ska jag uppträda med kören, det är andra körer också som ska uppträda, det ska bli spännande.Det brukar vara fullsatt med människor som lyssnar. Avslutar med en mysig bild från i söndags då jag var ledig några timmar innan jag åkte och jobbade igen. Ha en skön söndag, får se om jag tittar på julkalendern, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0