STOLT MATTE!

Hej därute, igår var jag och klippte topparna, skönt. Tänker ju ha långt hår.Medan jag satt i frisörstolen så ringde en arbetskollega och frågade om hon fick komma och hälsa på mig en stund på lunchen idag. Och det tackade jag ju inte nej till. Vid 11:30 kom mamma och hon hjälpte mig att mäta färdigt längderna till sovrumsgardinerna. Efter det så åkte vi till veterinären med Lady och skulle göra lite kontroller. Förra veterinärbesöket så fick hon ju panik, men idag fick de både ta blodtryck sticka i en lång nål i buken för att ta urinprov samt lägga henne på rygg när de tog ultraljud. Hon behövde inte ens få lugnande. Lady slickade till och med veterinären och mig på handen. Hon kände nog på sig att vi ville henne väl. Jag är så stolt över min kisse. Proverna visade att hon hade vita blodkroppar i urinen, samt att njurarna släppte igenom för mycket protein men det var tydligen inget alarmerande. Istället så fick jag ett nytt foder som skulle motverka problemen. Jag är väldigt nöjd med bemötandet samt informationen som jag fick när vi var där. Dit kommer vi fara med de hädanefter. Som tack för det mamma hade gjort för mig och ställt upp så bjöd jag henne på en pizza i pizzerian nära mig. Sedan städade jag lägenheten. Jag har börjat pussla på Drottningholmspusslet. Det har varit skönt att vara ledig i 2 dagar. 22/8 börjar kören igen, men jag kan inte komma första uppträdandet för då jobbar jag. Trevlig helg. See You!
Gardintyget till sovrumsgardinerna.
Ladys nya svansfrisyr, lyckades inte att fota magen.
Nyfriserad.
Nya fodret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0