SÅ HAR DENNA VECKA GÅTT!

Hej därute, I veckan så har jag jobbat, igår kom min mor förbi efter jobbet och då åkte vi och köpte mer blötfoder till katterna, samt kattsand. Sedan åkte vi till Dollar Store, där köpte jag bland annat en blå löpare. Tyckte att den passade så bra i köket.
Har ju glömt att visa badrumsmattan, men det kommer en bild på det snart.
Här är den, mjuk och skön att gå på. Igår efter att vi varit och shoppat så bjöd jag mamma på en pizza som tack för att hon ställt upp. De hade väldigt mycket att göra, och killen som tog beställningen hörde fel så jag och mamma fick räkor på våra pizzor, men jag ides inte börja argumentera och han bad om ursäkt och bjöd oss på bearnaissås till våra pizzor. Han sa att jag skulle få rabatt nästa gång, vilket jag inte tror stämmer men det var desamma. I morse rengjorda jag mina kattlådor och snart så ska jag tvätta. Sedan så ska jag bara mysa framför TV:n och äta gott och vila upp mig. När jag kom hem och hade handlat Ramlösa idag så sprutade det en massa Ramlösa både i köket och på mig när jag öppnade flaskan .Då blev jag lagom glad. Nåja, tur att det inte var söt läsk. Önskar er en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0