RECEPT PÅ SMÅ PAJKNYTEN MED GRAVAD LAX!

Hej därute, i onsdags sydde jag mina sovrumsgardiner, så här blev de:
I helgen så har jag jobbat fast jag haft öroninflammation och varit hängig, men jag har klätt mig väl och hållit mig varm. Det har ändå gått relativt bra att jobba, men i går blev jag tvungen att ta en alvedon. När jag åkte hem köpte jag mig lite gott för att avsluta en bra arbetshelg.Idag så har jag varit ledig, gick och handlade tidigt på morgonen, sedan provade jag att göra pajknyten med gravad lax, creme fraiche, cintronmajonäs samt babyspenat, lägger här ut recept samt beskrivning på vad hur jag gör de: 1 färdig pajdeg från affären, 1 dl hackad bladspenat, 3-4 skivor gravad lax finhackad, 1 burk creme fraiche, 1 msk citronmajonäs. Lägg ut den färdiga degen på ett bakbord, dela degen i fyrkanter: '
Blanda de hackade ingredienserna med majonäs och creme fraiche.
Klicka ut blandningen och fördela på degbitarna:
Vik ihop kanterna till små knyten och lägg på en plåt med bakplåtspapper:
Grädda knytena i näst nedersta falsen i ugnen i 200 grader, 20 till 25 minuter.
Så här blir de när de är färdiga och blev väldigt goda. Passar bra som förrätt. Sedan så har jag varit på stan och köpt en ram till affischen och jag blev nöjd:
På torsdag ska jag klippa mig kort samt färga håret hos frisören i någon bra färg, tänkte mig kastanjebrunt. Nu får ni ha en trevlig dag så lägger jag ut bild på mitt nyfriserade hår sedan. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0