LUGN TISDAG OCH MATLAGNING!

Hej därute, idag är jag ledig för jag skulle ha jobbat helgen som var, men jag blev sjuk men jag gick och jobbade igår. Får ta det lugnt nu när jag inte är pigge. Har inte så mycket att förtälja mer än att mina katter mår bra och att jag gör en moussaka i ugn just nu. Vet ej hur den blir. Håller på med Drottningholmspusslet, och det är snart färdigt..
Nu när jag är ledig och förkyld och mosig i huvudet är katterna och detta något som piggar upp:
Hoppas att ni har det bra, jag väntar på att få en affisch hemskickad av pixers.se som jag har beställt. Den är 50X50 och jag har tänkt rama in den och hänga upp den i vardagsrummet.Det är en stor affisch på planeten Saturnus. Det är min favoritplanet. Man har jag kunnat se stjärnfall igår, förresten, vilken planet i solsystemet utom Jorden tycker ni är vackrast? Jag gillar Jupiter och Saturnus. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0