JOBBARHELG!

Hej därute, känner mig inte alls pigg men jag ska jobba i helgen ändå har jag bestämt. Jag jobbar inte så många timmar imorgon. Sedan så får jag väl sakta ner farten under resten av helgen på jobbet. I förrgår kom ett bud och ringde bakom dörren, det var en kille från Post Nord som ville lämna över paketet som jag hade beställt, jag blev naturligtvis glad. Här är affischen:
Nu så ska jag till veckan som kommer gå och köpa en ram och rama in den. Har hängt upp den på väggen i vardagsrummet där jag har stjärnkikaren. Så det blir snyggt. Har glömt att fota badrumsmattan men jag får lägga ut den nästa gång jag skriver. Lägger istället ut en fin bild på Lufsen som jag tagit.
Har en passande text som jag lade ut på Facebook: Nattvakten, en rysare snart nära dig. Klockan var 2 på natten när jag fotade honom. Nu så ska jag äta lite fiskpinnar, spenatstuvning och mos. Ha en trevlig helg alla, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0