FÖDELSEDAG!

Hej därute, idag har jag fyllt 49 år och det firade jag med min mor och några vänner. Jag gjorde en hallontårta och mamma hade med sig en god smörgåstårta som hon hade gjort. Jag fick många kort och presenter. Här kommer lite bilder på de.
En söt sparbössa
Sedan så fick jag många gratulationer på Facebook, min moster har skickat ett kort och det skulle komma till veckan. Sedan så ringde lite släktingar och gratulerade under förmiddagen. Lady och Lufsen är helt slut efter firandet. Hi, Hi. Jag får inte heller glömma att jag fick 20 bussresor mellan Boden och Sunderby Sjukhus. Det är bra när jag åker och hälsar på mamma. I förrgår så fick jag hem min första Svensk Damtidning i brevlådan och jag ska få 19 nummer till. Imorgon så ska jag bara ta det lugnt, ska gå in och se om det finns någon bra biofilm på nätet. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0