PÅSKLEDIGT SAMT AKUT INKÖP AV NYA SKOR!

Hej därute, i lördags åkte jag och mamma ut till hennes stuga, vackert väder och fick träffa några släktingar. Vi gick ut en långpromenad. Vi såg allt från flyttfåglar till citronfjärilar. Efteråt satt vi och fikade och pratade. Men efter ett tag så blev jag tvungen att lägga mig och vila för jag var dunderförkyld samt hade bihåleinflammation så jag kände mig inte så pigg.
Dagen efter kom min mamma och åt påskmiddag, men det blev ingen sång med kören för mig. Men vi hade knytkalas. Så här blev det:
Idag när jag kom hem från jobbet blev jag tvungen att akut gå och handla nya promenadskor
Passar till min blå sommarjacka, ha det så gott och tack för alla kommentarer, See You!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysigt med knytkalas under påsken och super fina skor! :D

Svar:
Annika

2019-04-28 @ 15:44:55
URL: http://knaset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0