MISSFÖRSTÅND!

Hej därute, solen skiner från en klarblå himmel. Jag har varit ute med Lufsen på förmiddagen sedan jag kom hem. Tack alla ni som skrivit kommentarer till mitt förra inlägg. Blir alltid lika glad då någon skriver och kommenterar mina inlägg. Helgen har gått bra på jobbet. Jag har inte upplevt någon inre stress. I måndags skulle jag öva med kören( trodde jag). När jag kommer till Församlingsgården så är det låst. Hjälp, tänkte jag. Men sedan slog mig tanken att vi kanske skulle uppträda i kyrkan på måndag, fast jag tyckte att det stod 14:e i vårat programblad för våren. Sagt och gjort. Jag lommade iväg upp till kyrkan för att se om porten var öppen och om det var någon där. Och då höll de på att sjunga upp sig som bäst. Alla svartklädda, jag ursäktade mig att jag var sen och att jag hade en mörkblå tunika med svarta leggings och svarta skor till. Men körledaren blev bara glad för att jag kom och sa att det gick bra med mörkblått också. Vi sjöng en melodi som jag inte övat till förut, men jag sjöng tyst. Hur som helst så gick det bra och efteråt kom det en församlingsmedlem och berömde oss för hon tyckte att vi sjöng så vackra sånger. Det var ju roligt. Har inte börjat cykla ännu, men nästa vecka så ska jag ta fram gamla Bettan. Bytte kedja på den förra året så den blev som ny. Jobbar bara imorgon 7 till 17 och sedan så är jag ledig 3 dagar. Tror ni att det kommer att bli något skönt. På fredag ska jag tvätta och på lördag om det är soligt så åker jag och min mamma ut till hennes sommarstuga. På söndag så uppträder jag med kören och sedan kommer mamma till mig och då ska vi äta påskmat. Köpte en hel sida färdig gravad lax igår. Köpte även 2 paket torsk till kidsen och kattmat förstås. Önskar er alla en riktigt skön påsk. See You!
Köpte mig ett nytt mobilskal, tycker att det var sött med fjärilar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0